torsdag 15 april 2010

En blick...

Tänkte jag skulle återberätta lite av min upplevelse i GBG, som senare kommer vara en av guldklimparna under året. :) Lite vardags också... (För att min syster vill se korten.. :P ) I lördags åkte jag och Adam och Malin till Gbg. På vägen dit hämtade vi först upp Hanna. :) Kulkul... Och lite senare, stannade till på morgonfika hos Ester och Wilmer. :) SÅåå kul att träffa dem!! Väl i GBG så hookade vi upp med Saris. Vi drog iväg in till stan, för att få i oss lunch... sedan gick vi runt o kollade lite överallt. :) Vi lyckades vara inne i 3bokaffärer (har jag rätt, ni som vet...? ). Men de är klart de blir så när filosofen är med. :P Sen lite klädes affärer. Vi avslutade med att fika på ett café innan vi skildes åt för kvällen. Kvällen då, varför vi åkte dit... :) Två förband.. och sen Kamelot! (såg ni killen med de lååånga håret?? :) Vi var trötta med glada!!! :) Kattungar! Just nu går jag med ett plåster på halsen... Får se hur länge jag måste ha de....

4 kommentarer:

  1. ÅÅH kissemisserna!
    TA KORT SKICKA!?
    :D:D hah (känner mig som erica) :P

    SvaraRadera
  2. Vi var inne i:
    1 pocketbokshop
    1 kristen bokhandel
    2 bokantikvariat
    och 1 second handbutik med tillhörande bokhörna

    Du lyckas verkligen få fram mina bästa sidor på dina bilder Tessan :)

    Har du blivit biten av en vampyr eller??

    SvaraRadera
  3. Jossan: haha.. du borde känna dig som Erica. För de är precis så hon säger.. :P
    Men ja, de kommer kort till dig inom kort.. :)

    Adam: OKej, tack då vet jag, hur många affärer de var. :)

    Haha... Jag kan inte hjälpa att du blir som du blir på kort. :p :)

    Här om natten kom en vampyr och bet mig..! ont gör de också.
    Har fått en knöl där,först var den stor, men efter lite exprement så har de blivit mindre.
    Men vet inte vad de är...

    SvaraRadera
  4. det var så kul att träffa er med!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar. =)